När dagar och veckor bara går och går och...

Precis så känns det,allt går så fasligt fort.
Mycket fortare när man blivit gammal,eller
skapligt äldre kanske passar bättre att skriva!
 
Men iaf,lite smått har jag iaf åstadkommit
emellanåt,så det är väl dax att kasta in ett
par bilder lite random igen.
 
När lusten faller på och det gör den ju allt som oftast,då kan man roa sej med
sina änglatavlor.Det går i perioder och nu har det visst varit en sån.
 
Den här fick hedersplatsen i köket,kände att jag verkligen behöver se den
varje dag!
 
 
 
 
Den här blev faktiskt klar så sent som ikväll,tänka sej att lusten föll på även nu.
 
Man kanske behöver en "Turängel" när Fru Fortuna lyser med sin frånvaro!
 
Nu är det ju inte alltid man blir speciellt nöjd bara för att lusten invaderar en,men
det får man ta till och från.Budskapet är iaf bra och tål att levas efter.
 
 
Den här blev en spontan snabbpresent till en vän.
 
En vän som för övrigt bad mej baka en tårta till densammes födelsedagskalas.
 
 
 
Man kan oxå passa på att färdigställa sånt som påbörjats,vilket det här gjorde
för ett bra tag sen.
 
 
 
Likaså det här,fast med hjärtan på andra sidan.
 
 
Hade visst gjort detta oxå!
 
Har man som jag väldigt få timmars sömn beroende på anledningar vi inte
behöver gå in på här eftersom det tar tid att förklara och inte är kul för er
att läsa om,så hinner man "grunda" och ha på lager till regniga dagar.
 
Den här tavlan har jag nog inte heller dokumenterat härinne,så den får oxå
komma med idag.
 
 
Naturligtvis har jag hunnit umgås massor
med mina prinsar oxå (barnbarnen alltså),
och den äldsta fyllde redan 4 år igår.
Nu är det bara en månad kvar tills minstingen
fyller 1 år så det är väl hög tid att börja fundera
ut nåt bra OCH roligt att överraska honom med.
(fast jag tror ju knappast han vill ha varken glas eller tavlor!)
 
Att våren äntligen gjort entré är väl heller inget
vi missat antar jag,så nu lär det garanterat bli
mindre gjort inne framöver.
MEN,det hindrar en ju knappast från att eventuellt
skapa lite utomhus,måste bara klura ut vad!
 
Ha det gott därute så hörs vi!
 
Avslutar med en bild på mina favoritkillar ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0