Lysande Majso

Ibland får man infall som till en början
verkar helt lysande och alldeles otroligt
strålande,men när det kommer till det
s.k slutförandet kanske det inte alls blir
som man tänkt sej.
 
Jag hade det på känn iof,att det nog inte
skulle bli så enkelt,men skam den som
ger sej lixom.
 
Slutresultatet blev ändå "ganska" okej,trots
att jag blev tvungen att "tänka om" både
tre och sju gånger.
 
Fördelen med att inte lyckas såsom man trott,är att man vet och lär sej
av sina små misstag.
 
Har man lagt ner flera timmars pilljobb,vill man ju gärna att
det inte blir pannkaka av hela projektet.
Nu blev det iof inte det,bara lite plättar kanske ;)

Som avslutning på den skapardagen,tog jag
fram bakgrejer och slappnade av med lite
kladd och goda dofter.
 
En choklad & apelsinkaka blev det minsann,och den misslyckades jag
inte ett dugg med!
 
Med beröm godkänd....sa provsmakaren iaf.
Själv äter jag sällan av det som bakas,jag tycker
bara det är kul att göra´t!
 
Men oj,höll precis på att glömma stormlyktan jag gjorde klar
häromdagen.
29 cm hög och cirka 18 cm i diameter.
Vi får väl se om den flyttar hemifrån framöver!
 
 

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Vad tar du för tavlan?
Mvh
Ellinor

2014-03-21 @ 15:56:21
URL: http://fotograftretton.blogg.se
Postat av: Majso svarar:

Ellinor: 200 kosingar,för jag blev inte helt hundra nöjd med den själv ;)
Kram ♥

2014-04-14 @ 22:01:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0