Lite uppdatering från verksta´n

Ibland glömmer jag bort att logga in här,
det blir åtminstone lite glest mellan gångerna.
 
Hoppas ni har överseende med en ganska
vimsig och tankspridd Majso!
 
Lite har iaf hunnits med mellan allt annat
som faktiskt oxå görs här.
 
En av döttrarna ville så gärna ha en ny lykta till sitt
vardagsrum,och eftersom hon gillar rött så fick den
bli pimpad med just röda strasstenar.
 
Själv föredrar jag turkost,så en sån har oxå fixats.
 
Kände för att spraya lite en dag,så det resulterade i tre
ljuslyktor med granittouch.
 
Ganska effektfullt om jag får säja det själv.
 
Har oxå gratulerat en vän på födelsedagen med en 
lykta modell större.
 
Hon blev glad,och det va ju skönt med tanke på att den tog tid att göra!
 
Igår plockade jag fram airbrushen och fogsprutan,sen kladdade jag
och sprayade i köket.Man måste göra lite annat än bara gravera ibland.
 
Med tanke på "den" flygförmågan,kanske jag bör döpa
tavlan till "Ryanair"!!!
Say no more lixom ;)
 
 
Nu ska jag fixa lite kaffe och plocka fram av
gårdagskvällens bakning.
Får nämligen besök av lilla barnbarnet och
hans föräldrar ♥
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Och den dära vännen du gratulera på födelsedagen blev sååå j..la glad så du anar inte. Puss♥

2014-03-20 @ 16:39:50
Postat av: Majso svarar:

♥♥♥♥
Och såhär glad blir Majso av att höra det :D :D :D
Puss,puss PUSS ♥

2014-04-14 @ 22:03:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0