Lite ängladille

Jag är på intet sätt nån komplicerad
person,däremot MÅSTE jag se till att
ha olika projekt på gång samtidigt,
för annars tröttnar jag fortare än jag
hinner säja "skapa"!

Nu är jag tydligen inne i nån slags
"ängla" & "uggleperiod",för både
nu och då får jag idéer om hur det
ska utformas och smyckas.
 
Man skulle oxå kunna säja,att jag
faktiskt älskar glitter och bling,så till
den milda grad att jag blir lätt euforisk
bara av tanken att få strössla tavlor
med allt som finns i mina burkar.
 
Just nu är det en ny ängel som ligger
på bordet och väntar på att piffas upp
och bli blingad.
 
Jag har inte riktigt bestämt mej för
huruvida det ska vara pärlor eller
inte på klänningen,så jag måste nog
brygga lite mera kaffe och låta funderingarna
värka fram i varje klunk.
Sen kan jag riva i skåp och lådor efter
dom perfekta tillbehören.
 
Kram på er och välkommen ny vecka
såhär i början av juni ♥
 
Det är som ni ser ganska fullt på bordet,men
finns det bara nåra millimeter fri yta,så är det
inga problem för min del!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0