Det är varmt hörrni

Jag försöker pilla och pyssla lite iaf,
men jag måste medge att soliga dagar
premieras ute och inte bara vid mina
pysselgrejer.
 
Det går i lite lätt snigelfart s.a.s!
 
Nåra små projekt är ändå klara,och
i helgen får jag ta om inte dagarna
så åtminstone nätterna till att försöka
hinna lite till nästa veckas hantverksdag.
 
 
 
Jag gör ju knappt smycken längre,men den här berlocken
var redan utformad,så jag behövde bara gravera den och
fixa en kedja till.
Turligt nog hade jag lite sån kvar oxå!
 
Eftersom jag inte hade nåt etui att lägga berlocken i,så blev
jag tvungen att snajda till nåt eget.
Ibland kan det vara bra att man är en obotlig samlare,för jag
hittade en klockask som glittrades och gjordes om.
Fiffigt Majso!
 
En väldigt svårfotad bröllopslykta har oxå sett dagens ljus.
 
Grattis till de lyckliga tu,och hoppas att ringarna hänger "i" framöver.
 
Nu ska jag packa matsäcksväska och termos för en dag vid vattnet.
Och vem vet,det kanske blir en fräsch sallad till lunch idag oxå!
 
Ha det gott i sommarSverige och kom ihåg:
det är fredag igen :) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0