Piffa upp och stajla till

Gamla fula flip flops behöver nödvändigtvis
inte komma till sista vilan,inte om dom är bosatta
hos mej iallafall.
 
Fick ett ryck och tänkte,att nog måste man väl
kunna piffa till dom så det blir bättre än från början!
 
Bekväma var dom ju förvisso,men snygga?NÄE!
 
Efter lite sprayande och lackande började jag pilla dit band och vira runt det.
 
Nåra döskallar och lite nitar senare,blev dom ju iaf inte fulare.
 
Nästan så jag skulle vilja åka till nån varm sandstrand
och strutta omkring på direkten faktiskt.
 
Ett litet beställningsglas har jag oxå hunnit med.
 
Och just det,två födelsedagsglas!
 
Och ett "Tack-för-hjälpen-glas" 
 
Lykta oxå,höll ju på att glömma den.
 
Ett av mina favvouttryck som en kär vän får "låna" av mej på sin lykta!
 
Bakat har jag förstås oxå gjort.
 
Men,skulle jag lägga upp alla kakor och sånt,då blir jag kvar här tills
i nästa vecka.
Så istället önskar jag er en riktigt skön söndag(imorr´n),och leta
lite bland era gamla skor eller annat avdankat,det finns
säkert nåt att piffa upp! :)

Kram ♥
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0