Blandad kompott!

Här graveras och filas det på skapligt
bra nivå nu.
 
Lite blandad kompott skulle man kunna
säja faktiskt.
 
Har en kompis som är strutsfarmare,så jag
erbjöd mej att hjälpa till med lite som kan
säljas i gårdsbutiken.
 
Kul tycker jag,som då kan alternera lite och
inte tröttna direkt på det jag gör ;)
 
Det blir så himla vackert sken när man tänder lampan på kvällen,och jag
hoppas att dom blir nöjda med resultatet.
 
 
 
 
Trassligt värre!
 
 
 
 
 
Min käre Prins fick ett nytt "Brynäsglas" häromdagen oxå!
 
Och så snabbsydde jag en hållare till "partyglaset" ;)
 
Nu väntas snart fredagsgos med mormors skruttunge.
Det blir en bra start på helgen ♥
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0