Nu är jag här en snabbis igen!

Faktum är att jag legat lite lågt
sista veckan,bara såsat omkring
och försökt samla på mej både
lust och inspiration.
 
Fast,sanning och säja så har jag
faktiskt tankarna på andra håll,om
två veckor ska jag nämligen dra en
repa till Rhodos.
 
Oj så härligt det ska bli,jag behöver
värme och salta bad nu!
 
Men,nu ska vi inte gå händelserna i förväg,
igår var jag nämligen på dop,då döptes lilla
barnbarnet William.
 
Vet inte om ni kommer ihåg att jag graverade
ett litet glas som han fick när han föddes.
Jag graverade förstås ett dopglas också,så
det står förhoppningsvis redan nu i skåpet
bredvid hans första.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Sen måste jag bara berätta att jag fick ett så
himla härligt mejl av en bloggläsare igår.
Fina komplimanger så jag blev både rörd
och glad ända in i hjärteroten♥

Tack Johanna,du gjorde min dag!
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0