Lite återhämtning

Nu är första marknadshelgen avklarad,
men för den skull har jag absolut inte
roat mej med att äta praliner och peta
ludd mellan tårna.
 
Nej då,jag har förberett inför helgen som
kommer,då jag ska stå på en dagsmarknad
inne i "Peking".
 
Lite nytt måste man ju ha med,rättare sagt
lite samma men i andra utföranden.
 
Jag hade iaf tre riktigt härliga dagar på
marknaden förra helgen,och många var
det som stannade just hos mej för en pratstund.
Visst då,det köptes en hel del oxå,så jag
klagar absolut inte.
 
Där stod jag i hörnet och sålde lite "upplysning" bl.a !
 
På fredagen fick jag hjälp av nästa generations knallar,för då
kom lilla barnbarnet och hjälpte mej!
 
Nu har jag packat ner den här nya.....
 
...likaså den här.
 
Samt denna och...
 
...och ytterligare en.
 
Ni som bor i Norrköping med omnejd,hjärtligt välkomna
till området Lagerlunda och Fogdegatan på lördag mellan
10-16.
Där står jag och ca 35 andra utställare och bara väntar på
trevligt besök från alla härliga typer.
 
Kram på er ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0