Det drar sej mot jul minsann

Det drar sej oxå mot dom sista
marknadshelgerna för min del.
 
Förra helgen va en enda lång
"frys-om-fötterna-lördag",mycket
trevliga marknadsbesökare,men
ack mina stackars fossingar.
 
Det har väl aldrig hettat så i dom
som det gjorde när jag kom hem 
och in i värmen igen.
 
Nu är det tack & lov glömt och bara
att blicka framåt som sagt.
 
Inspiration och skaparlusten har dock
tagit lite time out,om det beror på nån
slags trötthetsbaciller ska jag låta vara
osagt,men segheten har slagit alla
rekord senaste dagarna.
 
Nästa fredag måste jag dock vara fit
for fight and selling igen,så det är väl
inget annat än uppryckning och smajlet
på då kan jag tro.
 
En liten nykomling har jag iaf åstadkommit :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0