Skäms på mej...

...som inte lagt upp senaste
bilderna på mina "övningsglas".
 
Men som vi brukar säja:
väntar man bara tillräckligt länge,
så händer det att det publiceras nåt!
 
Det här gillar jag skarpt,och det är alls inte ofta jag
blir speciellt nöjd med det jag åstadkommit!
 
Vissa glas har ingen hyfs alls,och då får man helt enkelt
göra det bästa av situationen.
 
Här har jag försökt mej på lite djupgravering,faktum är,att det
ser mycket snyggare ut live än vad fotot återger.
 
Nu får man ju betänka,att jag är självlärd och varken kan eller
har nån somhelst erfarenhet eller speciellt bra utrustning.
Ej heller hållit på vidare lång tid,så med tanke på det borde
jag kanske inte vara så missnöjd överlag.
 
Övning mina vänner,övning och ännu mer övning
kanske ger resultat vad det lider!
 
Råkade "slinta" med gravyrstiftet på den här sidan där det
skulle varit tomt,så jag fick helt sonika göra nån slags
snirkel och fixa till det.
 
Bild lånad från: conrad.se
 
Nu har jag iaf beställt en ny gravyrmojäng
som jag hoppas är åtminstone något bättre
och mer lättarbetad än den jag har nu.
 
Här sitter jag och är fullt koncentrerad.
Jättebra arbetsställning...NOT!
Till råga på det,så immar glasögonen igen
när jag har munskyddet på,så jag måste nog
se till att införskaffa ett sånt dära förstoringsglas
som sitter på ett pannband.
 
Nu måste jag öva vidare OCH fira Mors dag oxå.
Alla tre kidsen kommer hit om ett tag,och så har
vi ju ytterligare en liten mamma i år,d.v.s min
lilla Prins Williams mor ♥
 
Så,snart får Wille träffa mormor igen...längtar ♥♥♥
 
Ha en fab söndag därute!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0