Marknadshelg & sista finslipet

Imorron och på söndag hoppas jag
få se iaf nån av er vid mitt lilla bord
då jag står på marknad.
 
Packning och lite av varje står på mitt
schema idag.
 
Dessutom ska jag försöka hinna klart
med sista lyktan jag så optimistiskt
påbörjat,OCH därtill en liten tavla som
iof inte ens är riktigt klar i tanken.
 
Bra väder har jag beställt sen månader
tillbaka,så det enda som fattas nu,är massor
med trevliga och för den skull köpsugna
marknadsbesökare.
 
Å andra sidan,jag går in med NOLL,och
allt däröver är mer än plus.
 
Kom vetja,jag väntar!
 
Här är iaf en tavla som ska med.
 
DÄR kommer jag befinna mej i helgen!
     VÄLKOMNA ni som kan & vill!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0