Blandad kompott

Idag blev det lite tid vid min
kära symaskin,kände att det
jag måste gravera får vänta.
 
Har nämligen ingen känsel i
min högra tumme efter fredagens
ihärdiga graverande.
 
Lite läskigt och samtidigt trist
måste jag säja.
Läskigt i den bemärkelsen att
jag är rädd för att det tar tid
innan känseln kommer åter,
och trist då jag har massor att
få klart tills på måndag.
 
Så kan det va ibland,men som
den obotliga optimist jag är,tror
jag ändå på snabba underverk!
 
Idag blev det som sagt lite sömmerskearbete,och resulterade i en somrig topp.
Nu är det bara en massa plusgrader jag väntar på!
 
Igår när jag levererade "babywrapen" till lilla Prinsen,passade
jag på att sätta lite signatur på den oxå!
 
Faktum är att jag fick lite extrajobb oxå,för svärsonen hade både trasig
jacka och trasiga byxor som jag fixade till!
 
 
 
 
 
Kram från Majsomormor´n & lille William♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0