Jag måste ta mej i målarkragen

Rättare sagt,jag måste ta av
mej målarförklädet ett litet
tag snart.

Ibland har jag bara så förb...askat
dålig pli på mej själv.

Jag MÅSTE ta itu med lite smyckes-
tillverkning,helst igår borde jag
ha gjort det,eller i förrgår.

Men så tänker jag:
Ameh vaddå,bara "lite" mer
måleri,sen,SEN drar jag fram
smyckesattiraljerna.

Som om jag lyssnar på mej!
Näe,eller så har jag helt enkelt
fått fläckvis dålig hörsel.

Bot & bättring,och lite disciplin
på det,så ordnar sej säkert den
biten oxå! =)


Under tiden jag försöker skärpa till mej,så kan vi ju
kolla in dagens ena tavla som äntligen blev klar!

"You had me at hello"
15x15cm  Pris:140 kr




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0