Sista da´n med marknadsfolket

Tre dagar går fort faktiskt.

Hur kul är det sen inte att
bara titta på folk som är
ute i julrushen.

Och att PRATA med dom!

Igår t.ex,då fick jag en
förfrågan när jag satt
och graverade:
"Kan du tatuera oxå"?

Eh,jomenvisst lixom-
VAD ska jag gravera(tatuera),
och VAR vill du ha den??






Nu åker jag strax till mitt lilla krypin ett par timmar till.

Många trevliga kunder har jag haft
dom här dagarna.
Tusen tack till er alla och
hoppas ni får en alldeles
enastående julhelg!

Kommentarer
Postat av: tilda

Har fixat lite med din blogg nu! såg förjävligt ut när man skulle kommentera förut så jag bytte så det ser normalt ut ;)

2011-12-05 @ 15:21:45
URL: http://matildaglimner.blogg.se/
Postat av: Mami svarar

Tilda:TACK♥ snälla för den "experthjälpen"!

Pussar & Kramar ♥♥♥

2011-12-05 @ 18:52:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0